A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot nem választhatja. 

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el. 
Példák:
-Kicsomagoláskor ejtett sérülés, nem megfelelő tisztítás , nem rendeltetésszerű használat.

A visszaküldött termék csomagolásának nem szabad megsérülnie. A termék dobozára ne ragassz, ne írj semmit. Csomagold be és az extra csomagolóanyagon tüntesd fel a szállítási címet. Kérjük vedd figyelembe, hogy csak a viseletlen, eredeti csomagolásban visszaküldött, kifogástalan állapotú cipőt tudjuk cserélni. Ellenkező esetben nem áll módunkban pénzt visszafizetni. Amennyiben a termék csomagolása megsérül (összefirkált, összeragasztózott), akkor a visszatérítendő díjból 5500 forint amortizációs díjat vonunk le.